lördag 20 december 2014

Snöblandad morgon!

Höst eller vinter?

När jag vaknade i morse öste regnet ner och det ven runt knutarna så man nästan trodde något skulle välta omkull.
När jag en stund senare gick morgonrundan med Zeth regnade och blåste det fortfarande. Det var bara att ta på sig full regnmundering. På väg tillbaka gick regnet över till snöblandat regn. Det är 3,5 plusgrader så någon snö blir det med all säkerhet inte. Nu har det slutat snöregna (eller vad man ska kalla det).

Just nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe. Har äntligen fått igång denna "gamla" häck till dator så jag kan blogga och läsa lite andra bloggar.
När jag är klar med det bär det av till affären för de sista inköpen som jag glömde (naturligtvis!) handla igår. Sedan är det bak, griljera skinka, göra rödbetssallad som gäller. Hej och hå!

Igår kväll åkte Em och M in till BB igen. Hon hade då 6-7 minuter mellan värkarna.
Ojojoj tror du det är nära nu?! Åååååhhh vad spännande.


Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar