tisdag 23 december 2014

Nu är jag..!

MORMOR!!!   Wwwiiii  

Vid 04.30 i morse nedkom Em med en fin liten pojke. Han väger 2.935 g och är 50 cm lång.
Urgullig (jag har ju bara sett honom på en lite mörk bild).
Bild kommer senare idag. Jag vill ha ok från föräldrarna först.

Idag kör vi till mina föräldrar för att säga God Jul till dem och därefter bär det av hem till Em och M för att titta på underverket. Åååååhhh vad detta är härligt! Nu är jag mormor!!
Vi kunde ju inte få en bättre julklapp.

Lille Ludwig fyller ju år på samma dag som vår Drottning Silvia. Jag säger grattis till henne.




Just nu sitter jag och njuter, efter en härlig morgonrunda med Zeth, av mitt morgonkaffe och tänker på min äldsta dotter som fött en fin son.
Kan man vara stoltare?! Grattis till er båda Em och M! Jag älskar er alla.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. STORT GRATTIS! Underbart… så härligt och skönt att allt gått och bra och lilla underverket får vara med och fira jul!
    Blir faktiskt lite tårögd… världen blir lite ljusare för varje litet barn som föds!
    Stor kram till en Mormor från en annan Mormor!

    SvaraRadera