onsdag 24 december 2014

Julaftons morgon!

GOD JUL!! 



Så spännande!
Jag vaknar upp och inser att det faktiskt är Julaftons morgon! WWWIIII  jag älskar julafton.
Upp ur sängen, på med kläder. Sätta på kaffe, ta mina tabletter och sedan ut med Zeth. Men inte går vi ut till en vit julafton precis. Nope..regn och rusk. Men det struntar vi i tycker jag. Det kan vi ändå inte påverka. Visst hade det varit mysigt med snö, men nu blev det inte så..gilla läget och gå vidare.
Jag gläds åt mitt lilla barnbarn istället. Lite synd att vi inte kommer fira julafton med dem alla bara, men så blir det ibland. Och jag gläds åt att jag får fira denna dag med min familj.
Vi kommer fira hos svärmor Anki och det ska bli supertrevligt.

I detta nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe och ska strax läsa lite bloggar. Sedan börjar arbetet med att göra klart rödbetssalladen och därefter köttbullar jag ska ha med mig ikväll.

Jag önskar dig en riktigt GOD och fridfull JUL.

Ha det gott
Lene




Inte mycket snö och smårosor blommar..på Julafton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar