tisdag 9 december 2014

Jobb - check, träning - check!

Då kan jag bocka av två saker på dagens agenda.
Jobbat klart och tränat klart.
Ojojoj vad det känns härligt nu.

Idag blev det crosstrainer (som vanligt känns det som) som uppvärmning.
Situps med 5kg boll
Situps utan boll
Sidoplankan på båda sidor
Balans på pilatesboll
Och avslut med min älskade yoga.

Hungrig som en varg var jag när jag kom hem så det var snabbt hoppa in i duschen och sedan fixa lite kycklingsallad med en halv minibaguette, vatten att dricka.
Egentligen var det meningen att jag skulle äta färdig tomatsoppa från Knorr som delades ut en dag när jag var och handlade. Men jag såg nu när jag läste ordentligt (tur det!) på ingredienserna att den kan jag inte alls äta. Den innehåller grädde och jag kan slå vad om att det inte är laktosfri grädde. Så det fick jag snällt låta bli. Typiskt när jag var så sugen på tomatsoppa. Well well..

Nu är jag mätt i magen i alla fall och ska ta en runda med Zeth innan jag slänger mig på soffan och softar lite.

Ha det gott
Lene









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar