fredag 5 december 2014

Fredag!

Jag vaknar upp till en mörk fredag morgon. Det var beckmörkt när jag och Zeth gick ut på en liten morgonpromenad. Det blåser men är inte så värst kallt (+5 grader). Vi får hoppas att solen tittar fram en stund idag.

El är ledig idag så hon ligger fortfarande och sussar sött i sängen. Därav vi gick själv på morgonrundan.

Idag ska mamma och jag på äventyr. Eller ja äventyr och äventyr, men vi ska iväg i alla fall.
En gång om året har vi en mor och dotterdag. Vi kallar den "julklappshandlardagen". Det är precis som det säger en dag när bara hon och jag är iväg hela dagen och handlar i stort sett alla julklappar. Det är kanonbra och hur mysigt som helst.
Men först kallar jobbet. Mamma kommer hem till mig lagom till jag har slutat så kör vi direkt.
Åhh vad det ska bli roligt!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar