måndag 8 december 2014

För det e måååndag morgon!

Och denna kvinna är sliten efter kass sömn andra delen av natten. Jag vaknade strax efter 03, gick och pudrade näsan sedan kunde jag inte somna om. Kul?! Absolut inte!!
Men..ny vecka..nya utmaningar! Som vi glatt antar.

Den första är att jag ska till jobb med en huvudvärk som heter duga. Skit i det! Det blir säkert bättre.
När jag slutat jobba ska jag susa hem och hämta El sedan svärmor och hennes mamma för vi ska upp till Em. Det är julklappsbytardag idag och El är ledig idag också så hon ville hänga med. Klart hon får!
Tyvärr är inte W hemma men vi träffar honom i helgen så det får vi väl överleva. M får vi träffa i alla fall.

Men... först ska jag njuta av mitt morgonkaffe, blogga och läsa lite bloggar. Sedan jobba. Så hoppas jag huvudvärken lägger sig lite.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar