torsdag 11 december 2014

En "mörk" morgon!

En blåsig, mörk och ruggig torsdag morgon vaknar jag och vill egentligen bara dra täcket över axlarna och somna om. Men det går ju inte..nej nej..upp och hoppa.. "Seize the day"
Så det är det jag gör..Fångar dagen.

Idag ska jag till läkaren efter jag varit på jobb en stund och öppnat för alla underbara människor som kommer in och tränar.

Jag hade tanken att jag själv skulle tillbaka till jobb och träna när jag var klar på vårdcentralen men jag hoppar nog det och väntar tills imorgon när jag slutat jobba. Jag känner av huvudvärken igen och vill inte förvärra det. Väntar jag tills imorgon så slipper jag köra fram och tillbaka också. Rätt skönt det med.

Hm..vad händer annars idag?
Inte mycket för min del. Jag ska nog plocka fram lite av julprydnaderna i eftermiddag tror jag. Packa in de sista julklapparna. Annars har jag inte mycket planerat faktiskt. Nice!

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar