fredag 19 december 2014

Da'n före da'n före...!

Jag måste erkänna och får nog be lite om ursäkt, att morgonbilderna blir väldigt mörka. Du får säga till om det blir för tråkigt. Jag är inte sämre människa än att jag kan ändra mig.
Det är ju svårt att få ljusare bilder när morgnarna är så mörka som de är. Tyvärr har vi ju ingen snö som lyser upp tillvaron. Det kommer säkert. Det brukar det göra.

Fredag! Vad tycker vi om det? DET TYCKER VI OM!!
Visst gör vi! Och snart är det jul också. Nu börjar julledigheten för väldigt många. Skolorna tar jullov och föräldrar med det. En lång, skön, avslappnande ledighet står för dörren.
Jag ska jobba, men det gör absolut ingenting.

Snart ska jag köra till jobb. Men jag ska inte jobba. Jag ska träna!
Jag hinner inte träna efter jobb, så jag bestämde mig igår kväll för att köra dit tidigare och trampa på crosstrainern innan jag startar. Sedan har jag kroppen full av energi för resten av dagen.

I eftermiddag ska jag iväg och klippa mig. Ja jisses vad det behövs. Jag vet att jag säger det varje gång det är dags för klippning, men det är faktiskt sant. Mitt hår har aldrig tidigare år växt särskilt fort. När jag var yngre var det nog mitt hår som växte långsammast i hela världen (urtråkigt när man ska "gro" långt hår. Vilket jag försökte, men konstaterade att jag hade lite för tunt hår för). Men idag växer det som attan. Bra i och för sig för det betyder att håret mår bra, men det är lite skit när man har kort frisyr. Nåja, det gör inget. Huvudsaken håret mår bra eller hur?!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar