onsdag 17 december 2014

Back to normal?!

Min stackars älskling har sovit superdåligt inatt. Men det har inte jag märkt något av.
Han säger att han inte haft särskilt ont, men han har ett tjockt bandage över precis hela högerbenet så jag gissar det är det som stört honom från att sova ordentligt. Det blir säkert inte så lätt att vända sig med det bandaget över hela benet. Det blir nästan som ett gips.
Idag ska han dock börja röra lite mer på sig och ikväll åker bandaget av.

För tillfället har jag hög smärta i kroppen. Nacke, axlar, skuldror, ben, höfter och ljumskar är värst. Och imorse vaknade jag med huvudvärk. Välkommen..eller? NOT!!
Men..det är bara att bege sig upp och ta Zeth på en runda. Jag måste erkänna att även om jag har världens skallebank så är det skönt att komma ut och röra på mig en stund. Det gör det inte värre i alla fall.

Nu är vi tillbaka i stugvärmen och jag sitter och njuter av mitt morgonkaffe. Ska strax läsa lite bloggar. Jag får ta igen gårdagen, för då fick jag inte läst en enda. Shame on me!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar