söndag 7 december 2014

2:a advent!

När andra ljuset brinner...

Snart är vi där. Snart är det jul. Åhh vad härligt detta är. Tycker du inte det?
Det är massor med förberedelser men jag känner mig inte ett dugg stressad. Är det lönt att stressa upp sig?! Planering heter lösningen och den har jag hittat hihi.
Jag har två julklappar kvar att köpa sedan är jag helt klar med det och det känns helt underbart.

Inatt har det varit lite kallt (frostgrader vad vi såg igår innan vi lade oss) men det märktes inte så mycket av det när jag var ute på morgonrundan med Zeth för någon timme sedan.

Efter en hel del klydd med dator och lägga över bilder på denna förbenade dator så är jag nu igång med att blogga. Phu detta tekniska..

Jag har starka funderingar på att köra och träna lite senare. Ett lätt pass. Men jag får vänta lite, för jag vaknade med lite ont i halsen, så jag får se om det går tillbaka. Förhoppningsvis så!

Jag ska även göra ytterligare ett inlägg för idag är det Fotoutmaning vänner emellan. Men det kommer senare.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar