söndag 2 november 2014

Söndag, sköna söndag!

Vad vore livet utan söndagar?! Ingen vilodag för många kan jag tänka.

Strax efter lunch kommer El tillbaka till Sverige efter att ha spenderat helgen i Köpenhamn med sin väninna. Vi ska in och hämta henne vid tåget, problemet är att jag vet ännu inte vilket tåg de tar hem. Hon skulle höra av sig men har inte gjort det än. Men det kommer. Jag har ingen brådska.
Det blir ingen träning nu på förmiddagen ändå så det är lugnt. Jag får se om huvudvärken har lagt sig till i eftermiddag annars satsar jag på imorgon. Då känns det som jag verkligen ska iväg till gymmet.
Håll tummen för mig. Nåja, jag har ändå fått två pass denna veckan så det är rätt ok tycker jag.

Idag har vi tänkt, förutom att hämta El vid tåget, att vi ska klippa ner lite jättegräs i trädgården. Snart slutar de tömma trädgårdstunnan (två gånger till) så vi måste få ner lite i den innan dess. Det känns knappt som vi kommer att kunna klippa gräset fler gånger. Det är på tok för blött i gräsmattan. Men det kommer kanske, vem vet?!

Ha det gott
Lene









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar