måndag 3 november 2014

Bästa kroppslotion!

Jag har alltid varit ett fan av Niveas kroppsprodukter när det gäller lotion för kroppen och kräm för ansiktet. LdB lotion har också varit en stor favorit.
Jag har nu hittat en absolut favorit när det gäller kroppslotion inom Nivea familjen. "Nivea bodylotion Repair & Care". Den är superbra och man får enormt len hud.
Jag har nästan alltid nariga armbågar men efter att jag börjat använda denna bodylotion har jag armbågar som är lika lena som en babyrumpa. Det är dagens sanning!
Så har du torr hud som jag har, testa denna lotion. Enligt mig kommer du inte ångra dig.

Ha det gott
Lene






1 kommentar:

  1. Jag har testat den och kan bara hålla med dig!
    Hade turen när jag var i Spanien att hitta erbjudande på
    Nivea med köp tre och betala för två så det blev lite
    hamstring!
    Önskar dig en fin och mjuk vecka!
    kram M.E

    SvaraRadera