lördag 1 november 2014

Allhelgonadagen!

Lugn, frid och gravbesök.
Det är min tolkning av denna dagen.. Allhelgonadagen.
Och det tänker vi anamma. Vi ska köra till kyrkogården och säga hej till svärfar tänkte vi.
Därefter blir det en lugn och skön dag.

För första gången på flera veckor vaknar jag med "normal huvudvärk". Du anar inte hur bra det känns. Det blev en riktigt skön morgonpromenad med Zeth.
Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska träna idag eller inte. Ska jag det så blir det i så fall senare i eftermiddag för först ska vi till kyrkogården.

Men..just i detta nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe medan J ligger och sover.
Japp, jag är omringad av sjusovare i familjen, jag vet. Det är nog bara jag som inte är en trötter på det sättet. Alla andra är födda trötta hihi.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar