tisdag 5 augusti 2014

Så härligt!

Inatt har jag sovit mycket bättre, jag har ju sovit i min egen säng. Så skönt.
Även om huvudvärken fortfarande är kvar och jag som vanligt vaknat hur många gånger som helst så har kvaliteten på sömnen varit bättre. Min kropp är idag inte gjord för att sova någon annanstans än min egen säng verkar det som. Hihi, så känner nog de flesta skulle jag tro.


Jag hoppas att huvudvärken blir lite bättre snart för jag har tänkt köra och träna idag. Det får dock vänta lite för jag kan inte träna just nu. Då blir min skallebang bara värre och det behöver jag inte.

En skön promenad med Zeth har jag avverkat och det kändes skönt för huvudet. Nu sitter jag och njuter mitt kaffe och bloggar lite, ska läsa lite bloggar som jag inte hunnit med än.

Och jag ska lite senare in till stan och införskaffa saker vi ska ha till ett projekt i trädgården som vi påbörjade när vi kom hem. Men det kommer jag att berätta om lite längre fram.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar