tisdag 22 juli 2014

Stranden?!

Meningen var att El och jag skulle åka till stranden nu på morgonen, men det får vi tyvärr planera om lite.
Min huvudvärk sätter stopp för att jag ligger och lapar sol på stranden en hel dag. Och om vi inte åker nu på morgonen så är det inte mycket lönt faktiskt, eftersom idag ska J och jag bli Beloved fotograferade av bästa Maria. Det blir för stressigt.
Så vi bestämde att vi tar det imorgon istället. Det ska ju bli fint väder då också.
Lite surt är det dock. Tradigt när min förbannade smärta sätter stopp gång efter annan. Men det är så det är och inte mycket att göra något åt.
Det blir inte en dag på stranden...det blir en dag i skuggan. Men det gör inget. Det kan vara skönt det med.

En riktigt härlig morgonrunda fick Zeth och jag till. Det är rätt så varmt redan nu klockan 9.00 på morgonen. Nice! Även om jag än så länge får hålla mig i skuggan, så njuter jag lika mycket för det.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar