lördag 12 juli 2014

Panik?!

När jag vaknade blev jag lite nervös, kändes nästan som jag skulle få lite smått panik. 
Min mobil hade helt dött. Jag satte den på laddning när jag lade mig och nu var den helt död. Neeeej!!
Ja jag vet, det är löjligt att bli nervös över en sådan grej. I-lands problem..
Nåja, vi har en extra här hemma (El gamla) så jag tänkte jag får ta den och lämna in min egen. 
När jag varit ute med Zeth på morgonrundan satte jag den på laddning för att en sista gång kolla om den verkligen var död..och det var den inte! Sicken midding!!
Den hade inte blivit laddad ordentligt under natten bara så den hade laddat ur helt. Phu..jag kan andas ut.

Vad händer idag då?
Hmm jag vet faktiskt inte. Vi har inte någonting planerat under dagen. 
Klockan 18.00 ikväll ska vi på konfirmationsfest hos Eva och Rickards son Erik. Han är scout och har varit på scoutkonfirmationsläger i fyra veckor och konfirmeras idag. Så det blir festligheter där ikväll. Det ska bli trevligt. Det är inte ofta man går på konfirmation.
Men innan vi ska iväg tror jag nog det blir lite slappande på altanen. Det är ju fint väder!

Ha det gott
Lene



Stekta gröna tomater? Hihi nej de är inte färdiga än 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar