onsdag 9 juli 2014

Mitt i veckan!

Onsdag..mitt i veckan.
Jag är trött..jag har smärta i hela kroppen. För tillfället känns det som jag inte har mycket ork. Varför är jag så trött? Är det vädret..värmen, fuktigheten som gör det?  Ja jag vet inte men likväl är jag trött som en mörk vintermorgon. Nåja, det blir bättre.

Denna dag åker El till sin syster och ska hjälpa henne packa/passa W och stannar ett par dagar. Det är inför deras flytt den 1 augusti. Då flyttar de in i en större lägenhet i samma by som mina föräldrar bor i. Vi måste ju köra upp och kolla hur den ser ut när de kommit tillrätta. Det tror jag nog vi gör på J's semester, efter sommarlägret.

Jag sitter och funderar på att jag behöver köra till gymmet och träna. Även om jag måste erkänna att det inte är så enormt lockande att svettas som en gris inomhus när det är så här varmt ute så måste jag ändå ta mig till gymmet. Förra veckan var en slarvig vecka, då fick jag bara tränat en gång på gymmet (dock flera gånger hemma och en del PW). Än så länge denna veckan har det inte blivit någon träning på gymmet (men lite hemma) och jag behöver träna på gymmet. Som jag sagt tidigare så är det skillnad och det gör skillnad på min smärta. Så jag blir nog illa tvungen. Däremot vet jag inte om jag ska köra in idag eller vänta tills imorgon bitti. Jag skulle kunna ta det då för jag måste ändå köra J till jobb imorgon (vi har bara en bil i och med att El kör till Em), sedan cyklar han hem. Nåja, vi får se hur jag gör.

Är det varmt hos dig idag?
Här är det varmt som i en bagarugn. Klockan är strax efter 9 på morgonen och det är redan 30 grader i köksfönstret. Tur det fläktar lite idag. Eller lite mer än lite..men det gör inget.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar