måndag 21 juli 2014

Måndag = ny vecka!

Ny vecka, nya utmaningar!
Detta är sista veckan innan semester som J jobbar. Sista dagarna är alltid jobbigast, de är så enormt långa.
Sedan har han tre sköna veckor, varav den första på sommarläger.
Vi har i och för sig inte bestämt något speciellt utan vi ska bara vara..ta det lugnt. Han behöver det.
Men än så länge är det "bara" måndag.

Handla och träna står på mitt schema. Huvudvärken gör sig påmind igen (ja jag vet jag är en tjatballe, men denna förbenade huvudvärk och smärta tar musten ur mig och ibland måste man få ur sig det. Säg bara till mig om jag blir för tjatig), men jag ska inte iväg än så det ordnar sig nog. Jag har tänkt försöka få med El till gymmet idag så handlar vi när vi är klara. Vi får se hur det går med det.

Jag tänkte även att jag ska skriva mitt kärleksbrev till min älskade make som vi ska använda på Beloved fotograferingen imorgon. Då ska min bästa Maria fotografera oss och det ska bli superkul. J är inte så värst spänd på att skriva brevet. Han anser sig inte vara så duktig på att sätta saker och ting på print. Men det kommer att gå jättebra. Kul ska det bli i vilket fall som.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar