torsdag 10 juli 2014

Good day - träning!

Wow!
Det är så oerhört skönt att träna på morgonen. Vilken energi man får..helt otroligt!

Jag körde J till jobb imorse och därefter körde jag direkt till gymmet och drog av ett pass. Svettigt så in i den, men ojojoj så härligt! Som jag sa, vilken energi man får.
Drygt 10 minuter på crosstrainer, drygt 10 minuters gång på löpband.
Diverse magövningar för de små, inre magmusklerna. Bakåtspark stående på alla fyra. Fem armhävningar. Knäböj på balansplatta.
Som avslut mina fem yogaövningar.

När jag var klar gick jag in på Willys och handlade till imorgon då vi ska ha kompisar på middag.
Sedan hem och äta lite.. och dricka kaffe för det fick jag inte gjort imorse. Jag gick bara ut en liten runda med Zeth. Så när jag om en stund har duschat ska han och jag gå en lugn, lite längre runda.
Sedan får jag nog ta itu med tvätten och tömma diskmaskinen.
Men sen blir det inte så mycket mer gjort idag tror jag.
Klockan 7 imorse var det 20 grader och nu är det 34 grader i köksfönstret så det är en varm dag. Härligt!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar