fredag 18 juli 2014

Fredag!

Vilken värme det är redan! Hur underbart är inte detta?! Sommar, sommar, sommar..

Jag var ute med Zeth strax innan 8.00 och då var det riktigt varmt. Hur skönt som helst i skuggan. Det blir till att ta upp parasollet redan nu på morgonen. Så de som vill kan sitta och njuta i skuggan.

Mindre kul var att jag vaknade med huvudvärk. Nu ska jag försöka få ner denna skit i mitt huvud så jag kan köra och träna. För det är meningen att jag ska det. Men inte med denna skallebang jag har nu, det fungerar inte.
J var ute med arbetskamrater och drack öl och spelade boule igår, så han ligger fortfarande och sover.
Det är faktiskt bara W och jag som är vakna.

På tal om gårdagen så var den händelserik. Och blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det är ju inte alltid det blir som man tänkt sig.
Strax efter Maria och jag kom hem från Green Matmarknad fick jag köra till KKakuten med Em. Hon hade jätteont i magen och var mycket orolig. Men det visade sig inte vara något alls mer än magen som växer och trycker på ligament och organ m.m. Hon var helt slut när vi kom hem min lilla stackare, så det blev en tidig kväll för henne. Skönt att det inte var något allvarligt.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar