lördag 19 juli 2014

En underbar lördag!

Vilken dag! Vilket väder!
Det är ju helt underbart. Jag blir helt förstummad, 31 grader i köksfönstret klockan 8.00 på morgonen. Fantastiskt!

Igår hade vi en supermysig kväll hos Malin och Kim som bor i byn. Det var perfekt att bara kunna gå hem till dem. och sedan gå sakta hem i sommarnatten. Helt fantastiskt.
Alla tog med sig vad man ville äta och dricka. J och jag tog med oss färsk lax som vi grillade. Nykokt potatis och hemmagjord romsås, sallad. Supergott! Tyvärr missade jag att ta foto på just det..
Vi satt ute hela kvällen och det var så otroligt härligt så jag kan knappt beskriva det. En filt runt benen så var det inga problem.

Under dagen idag blir det lite slappande. Inte mycket annat man kan göra i denna värmen tror jag. Kanske, eventuellt att det blir en PW senare, det vet jag inte än.
Och ikväll ska vi hem till kära svärmor Anki för en mysig grillkväll. Mer om det senare.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar