fredag 13 juni 2014

Tror du på det?!

Fredagen den 13e..Otursdag.. Tror du på det?
Jag är inte en believer av att denna dagen skulle ge mer otur än andra. Men det finns det de som gör och det är helt ok.
En blåsig fredag är det om inte annant. En skön morgonrunda med Zeth fick vi till ändå. Strax efter vi kom tillbaka kom det ett bös (läs regnskur) som hette duga. Men den varade i typ 15 sekunder sedan var det över. Skönt!
Jag hoppas det inte regnar senare för vi ska grilla ikväll är det tänkt. Grillad kycklingfilé blir det..mums!

Under dagen händer inget sensationellt. El och jag ska eventuellt iväg och byta en blus hon köpt som är lite för stor (om det finns en mindre storlek i den affär vi tänkt åka till). Hon är lite som jag, provar inte alltid i affären utan när man kommer hem och det är ju inte alltid som allting passar hihi. Dumt jag vet men det är så vi är.
Men först ska jag plocka undan lite smått här hemma och El ska dammsuga åt mig.

Jag ska dricka mitt morgonkaffe innan jag gör något annat och läsa lite bloggar tänkte jag.
Jag önskar dig en underbar fredag!

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar