lördag 7 juni 2014

Pingstafton!

Vilket väder! Så varmt och skönt.
Och Pingstafton är det också. Vad betyder denna dag för dig?
För mig betyder den faktiskt inte något speciellt. En dag som vilken annan. Men idag är det lördag och det är superfint väder. Härligt!

Ikväll ska vi på 8-års kalas. Svägerskan son fyllde år i torsdags och ska ha kalas idag. Så om en stund ska J och jag iväg och handla present till honom. Vi passar även på att handla studentpresent till vännernas son Niklas som tar studenten på måndag. Jag tror det blir en mysig dag på stan.

Sen får vi se vad klockan blir när vi kommer hem. Finns det tid så kör jag kanske och tränar innan vi åker på kalaset, annars blir det imorgon förmiddag har jag bestämt.

Jag hoppas du får en härlig dag i detta underbara väder.

Ha det gott
Lene












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar