måndag 9 juni 2014

Ny vecka!

Denna veckan kommer huvudsakligen gå i tränings- och vilans tecken för mig.
Återhämtning är det som gäller.

Jag hade funderingar på att köra till gymmet nu på morgonen, men det är så enormt fint väder så jag tror jag tar en PW i eftermiddag och sedan gör lite hemmaträning istället. Det känns som ett bättre alternativ faktiskt. Man bör ju utnyttja det fina vädret när det är här, eller hur?!
Och fint väder är det just nu, det kan ingen förneka.
Jag ska skriva detta färdigt, sedan ska jag ut och sätta mig på altanen och njuta av solen tänkte jag.

När El tog studenten i torsdags förstördes hennes Converseskor så vi måste in och köpa ett par nya sådana till henne, annars har jag inget annat än träning och lata mig på schemat förrän ikväll. Då ska vi på studentskiva. Den andra och sista i år. Sedan är det klart. Fördelen ikväll är att vi bara går dit och sätter oss, vi behöver inte fixa ett enda dugg. Skönt!

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Halloj på måndagsmorgonen !!
    Du har vunnit blompinnen hos mig. Skicka din adress på min mejl ( finns på profilsidan ) så kommer det ett brev till dig.
    Kram Eva

    SvaraRadera