lördag 14 juni 2014

Men..!

Var tog solen vägen? Nåja den kommer nog..
Det ser ut som det kan bli helt ok väder under dagen. Blåsigt men kanske sol..vi hoppas.

Inatt vid 02-tiden körde jag in och hämtade El. Hon hade först varit på studentskiva hos en kompis i byn, sedan drog de ut och när hon skulle hem var det ingen annan som skulle på detta hållet. Jag hade tidigare sagt att hon kunde höra av sig så hon i så fall inte behövde ta taxi själv. Sagt och gjort, jag satte mig i bilen och körde in till stan för att hämta henne. En timme senare kom jag i säng igen, men har sovit som en kratta resten av natten. Det har gjort ont hur jag än legat tycker jag.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Eventuellt ska vi kanske köra en runda in till stan och fönstershoppa. Eller så kanske jag tar en PW i eftermiddag. Träningen får vänta tills imorgon har jag bestämt mig för. Det får i så fall bli PW istället.
Jag måste handla till middagen för vi vet inte riktigt vad vi ska ha idag. Vi har faktiskt inte planerat middag inför denna dag. Det blir ju spännande!

Ha det gott
Lene



Inatt när jag körde in och hämta El





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar