tisdag 17 juni 2014

Ångestbetonat!

Ja, lite ångest har jag faktiskt. Och det gäller träningen. Jag sitter i valet och kvalet om jag ska iväg till gymmet och köra av ett pass, eller om jag ska ta en PW i detta härliga väder och sedan göra lite hemmaträning på altanen. Ååååhhh vad svårt det är.
Meningen är att El ska följa med mig till gymmet så hon kommer igång med träningen men då får hon i så fall följa med på en PW istället. Nåja, jag får se vilket det blir.

Först och främst är det en kopp kaffe som gäller. Morgonpromenaden med Zeth är avklarad och det är ju hur skönt som helst ute. Solen skiner..det blåser bara lite grann...det är varmt..mmmmm härligt!
Resten av dagen tror jag kommer att spenderas på altanen..det känns nästan så. Men vad gör väl det??! Absolut INGENTING!!

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. En PW i det härliga vädret låter ju inte helt fel. Det skulle jag ha valt!
    Kram Helén

    SvaraRadera