fredag 30 maj 2014

Varför??!

Jag gick och lade mig igår kväll med insikten att jag skulle träna idag efter jag varit ute med Zeth och druckit mitt morgonkaffe. Men jag vet inte...det blir nog inte så tror jag.
Jag vaknade med huvudvärk och jäkligt ont i min höft/ljumske och vänstra benet. Ovanpå alltihop känner jag av halsen igen. Varför??
 Benet kan jag inte påverka så mycket men jag hoppas jag kan få ner huvudvärken så jag kan köra och träna lite senare. Jag vill inte ha ont i huvudet mer, jag vill inte ha ont i halsen..skit också. Jaja, det är bara att bita ihop och göra det bästa av det. Kör jag inte och tränar så blir det en lugnare PW i eftermiddag. Då kanske jag får med mig El också..man vet aldrig. Något positivt i "eländet" finns det alltid. Det gäller bara att man säger till sig själv att se till att hitta det!
Just nu sitter jag och njuter av mitt kaffe och det ska jag göra en stund till.

Solen skiner men det är inte så jättevarmt. Det blåser. För mig gör det absolut ingenting. Det enda skillanden är att man inte sitter och solar, men man gör så mycket annat.
När jag gick morgonrundan med Zeth hörde jag för säkert 50e gången göken som gol i ett träd. Visst är det härligt?! Alla fåglar som kvittrar, solen som skiner, vinden i håret, varmt och skönt..underbart!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar