måndag 12 maj 2014

Träning yeaahh!!

Det var ett härligt pass jag fick till idag.
Det var rätt så mycket folk när jag kom dit och alla crosstrainer, cyklar och löpband var upptagna i tjejgymmet. Jag fick helt enkelt bege mig ut till det allmänna gymmet och köra min uppvärmning där som bestod av drygt 15 minuter på crosstrainer.
Därefter körde jag ett rätt intensivt pass med många övningar för magmusklerna, såväl de små, inre som de raka och sneda. Svettigt värre. Jag körde även 10x3 rumpa upp i luften, 30 knäböj på balansplatta.
Avslut som vanligt med mina yogaövningar.
Nu känns det riktigt bra i kroppen. Mat i magen har jag också fått, så nu är det bara duschen som saknas. Den intar jag om några minuter.

Jag har införskaffat mig en träningsloggbok. Den köpte jag på Fitnessguru.com Jag tänkte jag ska skriva i den vilka övningar jag gör, vad jag äter före och efter träning m.m. Man kan skriva in sin vikt där också, men det finns ingen våg på gymmet och vår våg här hemma har gått sönder, så jag måste först köpa en ny. Vill jag det?! Hmm..
I loggboken får jag det mer samlat och överskådligt än i min filofax.
Jag har den med mig när jag tränar och skriver in när jag gjort en övning. Väntar jag tills jag tränat klar är risken överhängande att jag glömmer något och det vill jag ju inte.


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar