lördag 24 maj 2014

Men..!

..VAR tog det fina vädret vägen?!
Idag hade vi ju verkligen behövt lite fint väder eftersom Em ska ha kalas och vi ska grilla. Men, men vad kan man göra åt saken? Inte så värst mycket. Det är bara att gilla läget och gå ut och grilla ändå. Vi kan ju alltid hoppas på att det blir uppehåll när vi väl ska grilla. Trevligt ska det bli ändå!
Hon valde att ha kalaset hos oss eftersom de flesta bor här nere. Nu kommer tyvärr inte min svägerska med familj eller min syster vilket är synd men inte så mycket att göra något åt.

Det blir en vilodag för mig idag. Eller tja, Em och jag ska städa så det blir väl ett "pass" ändå men inte som jag brukar hihi. Dock ska Em få göra det mesta faktiskt. Det är ju trots allt hennes kalas.

Jag tycker i och för sig inte att vi ska gnälla över lite regn för det behövs det med. Det har ju varit hur varmt som helst de senaste dagarna. Uppåt 30 grader i maj är man inte bortskämd med. Ååååhh vad härligt! Jag blir lycklig långt in i själen bara jag tänker på det. Så lite som kan göra en glad. Visst är det härligt?!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar