måndag 19 maj 2014

Men...

... Hur tänktes det här nu?!
Idag lovades det fint väder och är det fint väder?! Nope, inte än i alla fall. Nåja, det kommer kanske.

Har du haft en bra helg?
Det har jag. Mycket jobb och slit i lördags när vi ändrade om. J och El var jätteduktiga och slet som djur medan jag bara tog lätta saker som filtar, kuddar, kokade kaffe m.m. Det är slitit det med.
Igår tog vi det bara lugnt. Em och M sov över hos oss så de var kvar hela dagen igår. Åt middag och körde sedan hemåt. Alla var lite slitna och trötta till mans faktiskt. En typisk "latesöndag". Men, enligt mig behövs det med för att man ska klara veckan efter. Så nu tar vi nya tag och ser vad denna orörda vecka har i sitt sköte.

För mig börjar den med träning. Jag ska snart köra iväg och dra av ett pass.
Det behövs efter en sådan helg hihi.

Stackars El har jätteont i halsen. Det går halsfluss på förskolan där hon praktiserar, men jag hoppas innerligt att det inte är halsfluss utan "bara" vanligt ont i halsen. Det finns inte tid med annat nu när hon är så nära studenten.


Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar