torsdag 29 maj 2014

Kristi himmel färds dag!

Röd dag, Kristi himmel färds dag. Vad har denna dagen att bjuda på?

Uppstigning tidigt kan jag lova. Jag var uppe redan 5.30 imorse. J åker på vårläger idag och de skulle samlas  redan 6.15. Jag tänkte jag går upp och gör honom sällskap när han ska äta och dricka kaffe, sedan tar jag Zeth på en runda. Sagt och gjort, det var så det fick bli.

Jag har funderingar på att kanske, eventuellt ta en PW om en stund, men jag är lite tveksam för jag har väldigt ont i mitt vänstra ben, höft/ljumske. Smärtan sitter mestadels där för tillfället, så jag vet inte hur jag ska göra. Jag får fundera lite till. Jag ska iväg och träna imorgon är det tänkt och jag tränade igår så det fattas inte träningsstunder i alla fall. Nåja, det reder sig med tiden. Du lär säkert bli varse hur jag gör.

Vid 11 kommer jag att köra El in till stan för då ska hon bygga sina naglar.
Och jag ska försteka fläskfilé till studenten idag (jag tog fram dem igår så det måste göras idag). Det är nog det jag har tänkt jag ska göra under dagen.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar