fredag 9 maj 2014

Helgen är här!

Så var det fredag igen och helgen är i antågande.
Denna helgen, eller delar av den, går i gratulationens tecken för oss. Två i familjen ska vi säga grattis till.
Men det är inte förrän imorgon så det väntar jag med att berätta om.

Jag tänkte först att jag skulle städa undan och sedan iväg och träna men jag får nog tänka om lite idag för min hals gör sig än en gång påmind. Jag har därför bestämt mig för att städa undan och sedan köra en lättare hemmaträning när jag ändå har värmen uppe efter att ha städat. Det tar några timmar numera för mig att städa och eventuellt ska min syster komma hit i eftermiddag så El kan prova studentklänningen (vilket som du förstår inte blev av häromdagen). Det är jag dock inte säker på än att det blir av. När städning och träning är klar ska jag iväg och köpa present och lite till middag ikväll. Det är nog så min dag får se ut känns det som.
Hur ser din dag ut?

Ha det gott
Lene




Ena sidan skiner solen igenom



Andra sidan är det mörkt på himlen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar