onsdag 28 maj 2014

Bra dag?!

Nja, jag vet inte riktigt om det är en bra dag eller inte. Jag har lite svårt att avgöra det tycker jag.
Mitt vänstra höftparti och båda benen spökar mycket just nu. Jag har ont, allra helst i vänstra delen. Nåja..det blir väl bättre.

Träning idag ändå tänkte jag. Lätt sådan om inte annat.
Efter en skön, men mulen och blåsig morgonpromenad med Zeth sitter jag nu här med mitt morgonkaffe som jag alltid brukar göra (är man vanemänniska eller inte?! hihi). Det är en rutin/vana jag faktiskt tycker är riktigt mysig. Det är ett härligt sätt att starta upp dagen på. Avslappnat, ingen stress alls. Precis som det ska vara, eller vad anser du?

De senaste dagarna har mina tankar gått mycket till vad jag kan tänka mig att jobba med. Jag är mycket inne på något med träning/mental hälsa men jag vet inte. Vi får se hur det kommer att se ut. Jag kan inte jobba med det jag gjort innan så jag måste hitta någon annan kategori. Inget tungt, inget stressande, där jag kan ta mycket pauser och jobba i min egen takt. Ja...lycka till Lene. Hihi, men det ska nog gå bra det med. Jag är envis och kommer att komma fram till något bra som passar mig som handen i handsken.

Igår blev det en del inköp gjorda. En del som vi behöver till studenten och en del vi inte behöver den dagen, men som vi (El och jag då) anser att vi behöver ändå. Ja jisses vad lätt det är att göra av med pengar. Men, så blir det ibland. Man får väl gilla läget eller?! ;-)

Ha det gott
Lene


Vår ena Klematis har slagit ut. så fin färg tycker jag





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar