onsdag 2 april 2014

Vår!

Godmorgon sköna April!
Ååhhh vad det är härligt med vårmånad. Riktig vårmånad! April är ju, för mig i alla fall, den månad då våren säger hej på riktigt.

Vad händer idag då?
Hm..inte så jättemycket faktiskt. Jag skulle köra och träna idag men jag är i valet och kvalet om jag ska vänta med det till imorgon. Jag ska ändå iväg imorgon eftersom jag ska till läkaren tidig eftermiddag så jag tänkte jag kunde köra och träna efter läkarbesöket. När jag ändå är ute och kör. Men jag får nog se hur pass lusten slår på idag. Blir "suget" för stort kanske jag kör iväg ändå. Man vet aldrig med mig.

Just nu sitter jag och dricker mitt kaffe och njuter av en härlig morgon med strålande sol på himlen. Tyvärr så blåser det en del, så vinden är nog rätt kall (har inte varit ute än så jag vet inte hur pass kallt det är), även om termometern i köksfönstret visar 6 plusgrader.
Alldeles strax dags för Zeth och mig att bege oss ut på en skön morgonrunda.


Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar