torsdag 17 april 2014

Skärtorsdag!

Min skärtorsdag började med en riktigt skön morgonpromenad med Zeth. Solen skiner, det blåser lite men är hur skönt som helst.

Idag ska El och jag plocka undan och göra lite fint här hemma för ikväll kommer scoutledare hit och ska äta lite påskmat. Inget avancerat men trevligt ska det bli.
J ska göra Janssons frestelse och det har jag min virrhjärna naturligtvis glömt handla ingredienserna till så det måste jag också iväg och göra.

Inatt tar jag kvasten och flyger en runda till Blåkulla. Du hänger väl med?!




J slutar tidigt idag, vid 14.30 så han kommer hem i god tid innan de andra anländer. Skönt!
Sedan har vi fyra härliga, lediga dagar tillsammans. Riktigt nice!
Ärligt talat så har vi inget bestämt för påskafton. Imorgon kör vi till mamma och pappa men vi åker hem
på lördag eftermiddag. Det blir en lugn och skön påskafton, bara vi.

Ha det gott
Lene





2 kommentarer:

  1. Så härligt att ni fått fint väder till påsk, hoppas det håller i sig!
    Här lyser den spanska solen, men det blåser ganska kalla vindar från havet.
    Tackar för att du hälsar Blåkulla kärringarna från mig!
    Vill ju inte komma dit och smitta ner Er med hosta, annars skulle jag nog testa kvasten.
    Påskkramar från M.E och stor nospuss till Zeth från Melody!

    SvaraRadera
  2. Klart vi ses på Blåkulla! ;) Jag vinkar med min nya dammelase! Hälsa mamma och pappa från mig! Kram

    SvaraRadera