torsdag 3 april 2014

Morgonstund har guld i mun!

Jag har sovit som en kratta inatt, men upp och hoppa! Ta vara på dagen.

Tanken var ju från början att jag ska iväg efter läkarbesöket kl 13 och träna. Jag får se lite längre fram om det blir så. Jag fick ju tränat något igår och det är jag himla glad för. Igår var en av de bättre dagarna på länge, smärtmässigt då alltså. Men framåt sen eftermiddag fick jag mer och mer smärta och på kvällen var det tillbaka. Jag har sovit dåligt inatt, haft ont, vaknat miljoner gånger och har ont nu. Så jag får se hur det blir.
Jag har nämligen en del ärenden jag också måste uträtta så kanske att jag tränar på lördag istället.
Du märker att beslutsångesten har satt in? hihi
Jag kan inte ta i för mycket heller för då får jag mer ont pga det och det vill jag definitivt inte. Nåja, det blir bra.

Snart dags att ta Zeth på en skön runda. Det blåser inte lika mycket idag vilket är härligt. Solen är frånvarande just nu och det är tjockt med moln på himlen. Men det är säkert skönt ändå.
Det var någon som sade igår att det snöade i Malmö. WHAT???!! Herregud..Jaja men inte så konstigt kanske när man tänker efter, vi är ju trots allt i april och då brukar vi ju ha nästan all sorts väder. Det kan ju bara bli bättre, eller hur?!


Ha det gott
Lene



Denna fina orkidée står på El rum och blommar så fint

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att du får en fin dag och att det går bra hos läkaren. Ta det lugnt med träningen så du inte får mer ont. Men jag förstår att det kliar i kroppen.
    Kram Helén

    SvaraRadera