måndag 28 april 2014

Måndag - igen!

Då ligger en ny spännande vecka framför oss. Ännu en "kortvecka" eftersom torsdag är röd dag. Lite nice!

Igår fick Zeth en ny kompis i form av en liten tygtax. Han ville naturligtvis först bita i den, men vi sa nej och sedan har han inte försökt. Haha jag undrar när det kommer, för kommer det gör det. En dag när vi kommer hem så är han uppsprättad. Lilla Plinge som han heter. Det är Zeths förhållande till sina leksaker. Men han är lika go för det.




Jag skulle egentligen träna idag, men halsen är inte bättre så det får vänta lite till tyvärr. Det får kanske bli en långrunda senare i eftermiddag istället. För idag ska jag träffa min vän Carina på en fika. Det ska bli mysigt.
Enligt väderprognosen ska det bli riktigt fint idag. Blir kanske en stund på altanen när jag kommer hem sen. Vi får se.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar