fredag 4 april 2014

Fredag!

Fredag igen! Sista arbetsdagen på veckan. Kan man säga det tillräckligt många gånger? Jisses vad veckorna går fort. Nu ska vi njuta av denna underbara, soliga fredag.

Jag har precis bestämt med min bästa Nina att jag ska gå hem till henne och fika idag. Så mysigt. Vi ska gå ned till affären tillsammans (så får vi en liten promenad, härligt!) och köpa bullar, därefter hem till henne och fika. Mysigt! Det är ungefär vad jag har planerat idag.
Nej förresten, jag måste iväg och köpa lite läsk och gott till ikväll. That's it.
En lugn och skön dag med andra ord. Myspys.

Men först ut med Zeth när El är klar att gå till praktiken. Jag är övertygad om att det blir en riktigt skön runda i solen. Det verkar inte blåsa speciellt men det har nog varit lite kallt inatt för det ligger lite frost på gräset där solen inte nått fram än.
Kanske att jag får en stund i solen på altanen i eftermiddag också..nice!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar