torsdag 6 mars 2014

Varmt?!

Ska det bli så? Vågar vi tro på det?!
Jag hörde igår på väderleksprognosen att det räknas bli varmt och fint i helgen. Ååååhh vad jag hoppas på det.
Dels för J's skull för han ska på scoutläger i helgen men också för min egen del för då tänkte jag sätta mig på altanen och lapa lite vårsol minsann. Hoppas hoppas.

Jag vaknade med världens dunderhuvudvärk imorse och låg kvar lite längre än jag tänkt från början.
I förhoppningen att huvudvärken skulle bli bättre. Det blev den dock inte. Det grusade mina planer på att gå upp när J gick upp och sedan köra och träna. Jag klarar inte träna när jag har sådan huvudvärk som jag har nu. Men jag hoppas att det blir bättre så jag kan köra iväg och göra ett lätt pass lite senare.
Annars får det bli lite hemmaträning och en lång promenad med Zeth i detta vårlika väder. Solen är inte framme men det är hur skönt som helst ute.

Jag har "bokat" in att finnas till hands för El idag och därmed har jag inget annat inbokat, mer än träning då alltså. Så jag får ta dagen som den kommer helt enkelt. Det går ju lika bra det faktiskt!
Jo, en sak kom jag på att jag måste göra för det hopar sig i raketfart. Lägga in ren tvätt. Jag har skjutit upp det nu flera gånger så det ligger en stor fin hög som ska läggas in. Det är inget tungt så det ska nog gå. Japp, så får det bli tror jag.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar