måndag 10 mars 2014

Vackert!

Oohh what a beautiful morning!!
Håller du inte med mig? Det är en helt underbar morgon och jag blir glad som en speleman.
När jag var ute på morgonrundan med Zeth gick jag och log hela tiden, tittade på alla buskar som håller på att spricka ut och bli gröna. Härligt! Underbart!
Det är som att slicka såren för mig, det helar lite grann. Me like!

Idag fyller min vän Pernilla år och jag säger stort grattis till henne.

Jag tittade lite i kalendern igår och såg att jag inte bokat in någonting denna veckan. Härligt!! Förra veckan var (åtminstone första halvan) lite hektisk för mig. Så jag behöver nog en vecka med lugn och ro, inget planerat. Huvudvärken är tillbaka idag och det känns mindre kul, men det är bara att kämpa vidare. Jag tänkte jag skulle försöka komma iväg till gymmet lite fler gånger denna veckan än vad jag gjorde förra. Vi får se hur det blir. Annars blir det hemmaträning. Inte mer med det.
Promenader i detta underbara väder blir det garanterat. Det kan man ju inte låta bli.

Matlista för veckan ska ordnas idag i vilket fall som för vi har inte planerat middagar längre än till denna dagen. Annars blir det bröd och vatten. Mmm yammi :-)
Sedan ska det ju bli fint väder i veckan har de sagt som vet (de kan ju ändra sig, jag vet..) och då kommer jag med all säkerhet sitta på altanen och njuta. Och helt plötsligt hade jag något planerat..hihi så blir det alltid. Men det är ju inget betungande att sitta i solen tycker jag. Bara underbart.

Ha det gott
Lene









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar