lördag 8 mars 2014

Solen!

Vilken fantastisk lördag!
Kan man annat än bli hur glad som helst?! Det går ju bara inte.
Trots att jag vaknade med fortsatt huvudvärk så blev jag så enormt glad när jag såg hur fint väder det är ute.
Just nu står termometern i köksfönstret (dock i solen ska jag påpeka) på 10,4 grader. Är det inte härligt??!!
En underbar lång morgonpromenad med Zeth gjorde susen på humöret. När vi kom tillbaka stannade vi ute på uppfarten en liten stund. Satte oss på bänken vi har där och bara njöt av solen. Välkomnade den underbara solen.
Nu sitter jag med mitt kaffe och njuter. Bloggar..

Som så många gånger tidigare har jag fått ändra om i tanken pga huvudvärken. Meningen var att jag skulle iväg och träna nu på morgonen men jag får satsa på att sticka iväg imorgon bitti istället. Det känns inte så kul att behöva skjuta upp träningen eftersom jag behöver den, men jag har varit på gymmet en gång denna veckan och tränat hemma två gånger, plus otaliga promenader. Så det ordnar sig ändå. Jag hoppas bara jag kommer iväg imorgon. Jag vill ju träna på gymmet! Håll tummen för att min huvudvärk rättar till sig under dagen.

Idag blir det en ren och skär mor/dotter dag. El och jag ska iväg till det senaste köpcentret i Malmö, Emporia. Hon ska bl.a titta på studentpresenter hon ska önska sig. Sedan ska vi bara mysa.
Nu tänker du säkert "jaha, ska de gå inomhus när det är så här underbart väder". Och ja, det ska vi, men inte hela dagen. När vi kommer hem ska den till största delen tillbringas utomhus är tanken. El och jag har redan bestämt att vi ska göra detta idag och eftersom J inte är hemma så ändrar vi inte på det. Vi får gå där så länge jag orkar. Sedan kör vi hem och njuter av detta härliga väder.


Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar