tisdag 11 mars 2014

Ojoj!

Har det varit lite kallt inatt tro?!
Frosten låg lätt på marken nu när jag var ute med Zeth på morgonrundan. Men OJOJ vilket underbart väder vi har idag! Jag blir helt förstummad. Jag går och ler precis hela tiden, pratar med Zeth, njuter av vädret, den vackra naturen. Helt underbart!

Tanken var att jag skulle träna nu på morgonen, men jag tror jag skjuter på den tills jag ska hämta El i eftermiddag. Huvudvärk gör sig påmind och jag vill inte öka på den genom att ta i för mycket. Jag vet att det låter som jag undviker att åka iväg och träna men ni som läst min blogg en del känner mig nog så pass att ni vet att det inte är sant. Träning blir det ändå på ett eller annat sätt. Blir det inte nu på morgonen så blir det antingen senare idag eller imorgon. Punkta slutt som en väninna till mig brukar säga.
Nog pratat om min tradiga huvudvärk.

Vad händer annars idag? Inte mycket förutom att jag har planerat att handla lite mat. Vi har ganska tomt i kylen så vi behöver handla. Jag får kanske ta med mig El så hon hjälper mig.
Jo förresten...sitta ute i solen om den fortsätter skina, vilket den naturligtvis kommer att göra hihi.
Det är nog min plan för dagen. Också träning förstås, om det går.

Ha det gott
Lene








1 kommentar:

  1. Visst spritter det lite extra i kroppen nu när solen är här! Nästan samma känsla som när vi var små och skulle ut i stycket och leka!

    SvaraRadera