onsdag 12 mars 2014

Mitt i veckan!

Morgonpromenad i underbart vackert väder. Kan det blir bättre?!
Det gör susen på humöret kan jag tala om. Är man inte på humör när man vaknar så blir man på bättre humör när man kommer ut i detta härliga väder. Det har varit kallt inatt igen (frosten ligger tät på marken) men nu skiner solen för fullt och inte ett moln på himlen.
Jag gissar att det blir minst en lång runda till med Zeth idag.

Jag glömde ta in tvätten igår (är inte riktigt van än att kunna hänga ut den hihi) så den är lite frystorkad.
Nåja, den får hänga där under dagen, så tar jag in den i eftermiddag.

Dagen ligger tom framför mig. Jag har inte ett dugg planerat och det är så jag tänker att det ska förbli. När solen tittar fram på altanen sätter jag mig där ute och läser min bok. Det är nog det jobbigaste jag gör idag. Jag känner att jag behöver vila både huvud och kropp lite grann.
Jag önskar dig en underbar dag.


Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar