fredag 14 mars 2014

Fredag!

Så var då fredagen här igen. Ja jisses vad fort veckorna går.
Sömnmässigt har det varit en tuff vecka och jag tror det varit det för oss allihopa här hemma. Vi är trötta alla tre.

Men man måste upp på morgonen ändå och det gör man ju. Ut en runda med Zeth i ett härligt morgonväder. Solen var inte framme men det var lite småkallt och härligt ändå. När jag nu tittar ut genom fönstret ser jag att solen tittar fram så sakteliga. Härligt!
De som vet har ju talat om att det ska bli lite kallare till helgen och blåsigt. Vi får se hur pass de har rätt.

Idag tänkte jag egentligen plocka undan lite här hemma (det behövs verkligen, tro mig), eller så struntar jag i det så får vi ta det gemensamt imorgon. Så åker El och jag och handlar när hon slutat från praktiken. Ja, så får det nog bli tror jag.


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar