lördag 22 februari 2014

Vilken lördag!

OOOHHH what a beautiful day!   Ojojoj vilken dag!
Jag fick ett sms från El kl 8.00 där hon frågade om jag var vaken. Ja, jo jag vaknade när hon smsade.
På med kläderna, ut en underbart härlig runda med Zeth. Vilken härlig morgon. Jag älskar när det är så här. Jag blir så oerhört glad av det. Det ger mig så mycket energi.
När jag kom tillbaka med Zeth släppte jag in honom, tog bilnyckeln och körde iväg och hämtade El.
Hemma igen var det kaffekokaren som sattes igång och nu sitter jag här och skriver och njuter av mitt morgonkaffe. Sneglar lite på tv för om knappt en timme är det längdskidor, damer 30 km. Vi håller tummen för tjejerna. Heja heja heja!

Jag är i valet och kvalet om jag ska vänta med att köra och träna tills skidorna är slut eller om jag ska strunta i att titta på det och köra och träna istället. Men ååhhh vilken beslutsångest. Jag vill ju se det, men jag vill iväg och träna. Nåja, jag får "smaka" på det en stund så får vi se vad det blir. Träning blir det i vilket fall som..

Ikväll ska vi hem till bästa Ingela och Thomas. Det ska bli så mysigt. Sitta och prata..äta gott..dricka gott.. härligt. Som jag sade innan..Vilken lördag!!
Jag hoppas du också får en riktigt härlig lördag.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar