torsdag 13 februari 2014

Snö?!

Nä se det snöar, nä se det snöar..
Kanske inte just i detta nu, men för 5 minuter sedan seglade det stora flingor ner från himlen. Det var t.o.m så att det lade sig lite grann. Men nu är det borta igen och det har slutat snöa. Jag måste nog erkänna att jag hoppas att det inte blir mer än så.

Snart ska jag göra mig iordning för kl 11.00 ska jag vara hos läkaren på Smärtteamet. Det kommer förmodligen bli avslut där idag och imorgon om jag förstått läkaren rätt.

Idag blir det nog ingen träning av något slag. Eventuellt något litet när jag kommer hem från läkaren. Senare i eftermiddag ska jag och El till Lasarettet i Trelleborg. Inget allvarligt, jag lovar. El ska på en årlig kontroll.

Jag funderar lite på om vi inte ska inta vår middag på IKEA ikväll. Någon gång då och då gör vi faktiskt det och i början på veckan frågade J om vi inte kunde äta middag där. Min kvalificerade gissning är att han vill gå och titta och tänkte vi kunde slå två flugor i en smäll. Vilket jag tycker är en bra idé. Vi får se hur det blir.


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar