måndag 10 februari 2014

Ny vecka!

Det blev "hemmaträning" och fotografering igår. Så härligt och så roligt! Härligt att det blev av finally.
Nu är jag redo kan jag tala om. Här ska det skrivas. Jag får dock vänta ytterligare en vecka.
Mer info kommer senare i veckan.

Idag är det måndag och en ny härlig vecka ligger orörd framför oss. Vad händer en dag som denna tro?
Först och främst ska El till skolan och jag tänkte köra henne. Hihi, annars händer inte så mycket.
En ren och skär vilodag kan man säga. Nåja, vi får se vad det blir med det. Kanske lite hemmaträning. Man vet aldrig med mig.
Jag vågar knappt säga det, men det känns nästan som om halsen börjar bli lite, lite bättre. Jag säger inte mer än så utan väntar och ser. Träning på gymmet får i alla fall vänta någon dag till. Jag vågar inte säga för mycket för då kommer säkert det halsonda tillbaka. Med min vanliga "tur" så.. Det blir ju så man tänker sig säger di vise, så jag väljer att det är på väg bort.. Bort..bort..bort..

Morgonrundan med Zeth är avklarad och vilket härligt väder det är. Ja jag vet, det blåser men ändå. Bortse från det så är det superhärligt. Och det var ju nästan ljust när jag gick ut med honom vid 7.00. Ååååh vad jag blir glad!! Det är nästan så det spritter i kroppen. Wwwiiiiii


Ha det gott
Lene



(Ber om ursäkt för något suddig bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar