lördag 8 februari 2014

Dessa fåglar!

Jag och Zeth kom nyligen in från morgonrundan. Och ja jisses vad mycket råkor det var överallt. Jag tror det var råkor i alla fall. Det är skräniga, stora fåglar som jag inte är så glad för. Nedan ser du en bild på en råka mitt på gräset. Ovanför flög det en annan råka som kraxade på denna i gräset. Du kan tro den kraxade tillbaka. Herregud, de skällde ut varandra efter noter. Haha fåglarna skäller ut varandra. Men varför skulle de inte kunna det?! Nog om fåglarna nu.
Det var en riktigt skön promenad. Visst, det blåser men det regnar inte mer och det är ett stort plus. Och nu tittar solen fram!

Idag ska vi kanske, eventuellt åka till IKEA och titta lite, ta en fika någonstans. Om jag bara min huvudvärk blir bättre. Vi får se. Annars är denna lördag helt öppen för att lata sig hihi. Jag tror J behöver ta det lite lugnt faktiskt så det är så det får bli.

Ingen träning för mig idag heller. Det kommer i så fall imorgon om jag ska bli fotad under hemmaträning. Jag hoppas innerligt att det blir av nu. Jag har fått boka om det flera gånger. Så blir det ibland.


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar