söndag 16 februari 2014

Fin söndag!

Vi kom inte i  säng förrän vid 01.00 inatt men J gick upp redan vid 7 imorse. Han kunde inte sova, så han tog Zeth på morgonrundan. Jag låg lite till, även om jag inte direkt sov. Men det var rätt så skönt att få ligga kvar bara. Därför blev det ingen runda för mig imorse. Jag tror nog det får bli det lite senare.
Solen skiner för fullt. Visst det blåser, men vilken dag gör det inte det?

Idag blir vilodag för mig. Jag tränade igår och känner av halsen, men inte supermycket mer än tidigare. Jag har bestämt mig för att ha en vilodag för att "utvärdera" hur träning påverkade igår. 
Men promenader får jag lov.

Just nu sitter faktiskt min älskade make och jag och väntar på att klockan ska bli 11.00 så vi kan se herrarnas stafett i längdskidor. Charlotte Kalla & co vann ju damernas igår. Vilken otrolig prestation Kalla gjorde. Jag bara satt och skrek här hemma när hon gick förbi och tog ledning.Wow säger jag bara!
Nu hoppas vi på att herrarna också gör riktigt bra ifrån sig. 


Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar