måndag 6 januari 2014

Trettondag jul!

6e dagen på detta året. Ingen snö i sikte. Men soooolen tittar fram! Jippi!
Kallt och lite blåsigt men solen tittar fram emellanåt och det är härligt!
Morgonrundan med Zeth var lite kylslagen men man vaknade till och det behövde jag. Jag har så ont i huvudet (vaknade med huvudvärk) och ner längs nacken, över hela ryggen och ländryggen, skinkorna och det är inget kul alls. Men..jag är inte ledsen och deppar icke!
För idag ska jag El och jag in och köpa tyg till hennes studentklänning. Vit ska den vara med vit spets över. Hoppas tyget som vi tittade ut sist finns kvar. Det vet man ju aldrig.

Jag skulle träna idag, men jag får nog vänta med det tills huvudvärken är bättre. Det blir inte mycket träning av när jag har så här ont så det är lika bra att vänta och se om det blir bättre och köra iväg då i så fall.

Idag är även sista dagen på J's semester. Imorgon börjar han jobba igen. 17 dagar har han varit ledig och det har varit härligt att ha honom hemma. Men imorgon börjar vardagen igen. Inte för alla dock, El börjar skolan först på onsdag. En skön mjukstart att börja mitt i veckan kan jag tänka.


Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar